خواب در تابستان

چگونگی داشتن یک خواب خوب در تابستان

خواب در تابستان

تیم نظام سلامت دانشگاه لویولا راهنمایی در مورد چگونگی داشتن یک خواب خوب در شب را ارائه می دهد.

  • حداقل یک ساعت قبل از خواب، اتاق خود را به آرامی ساکت کرده و از ورزش و یا انجام هر نوع فعالیت شدید دیگر خودداری کنید.
  • خاموش کردن دستگاه های همراه مثل لپتاپ٬ تبلت یا موبایل و آی پد و حذف آنها از اتاق.
  • داشتن اتاق تیره رنگ و ایجاد یک محیط راحت از نظر درجه حرارت، ملافه، تشک و لباس خواب.
  • سعی کنید هر شب در یک زمان همیشگی به به رختخواب بروید.
  • قبل از خواب از مصرف هر گونه مواد غذایی و نوشیدنی برای چند ساعت خودداری کنید٬ این کار دفعات بلند شدن در شب برای رفتن به توالت را کاهش دهد.
  • ایجاد لیستی از نگرانی‌ها، ماموریت آینده و چیزهای دیگر در ذهن شما قبل از اینکه به رختخواب بروید٬ این کار می تواند به کاهش اضطراب، سازماندهی افکار شما برای داشت یک خواب خوب آماده کمک کند.
  • جلوگیری از خوابیدن حیوانات خانگی در تخت شما٬ زیرا ممکن است آنها در شب حرکت کنند و با ایجاد سرو صدا مزاحم خواب شما گردنند.
  • مصرف برخی داروها قبل از خواب ممکن است باعث هوشیاری بیشتر شما در شب گردد٬ اگر شما فکر می کنید این یک مسئله جدی است، با دکتر خود در مورد تغییر برنامه دارویی صحبت کنید .
  • صحبت و توافق با شریک اتاق خواب خود در مورد ممنوعیت ورزش، بازی کردن و یا تماشای تلویزیون قبل از خواب. بحث در مورد استراتژی های خواب خوب با شریک زندگی خود می‌تواند باعث موفقیت شما در یک خواب خوب و شیرین گردد .


کارشناسان لویولا می گویند اگر مشکلات خواب شما باقی بماند، ممکن است دارای اختلال خواب از جمله آپنه خواب باشید. در مورد این اختلالات پزشک خود را در جریان قرار دهید.




پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*